Technical Support Specialist
DXC Technology Bulgaria

Как премина интервюто?
HR отговори след месец. Още две седмици по-късно насрочиха интервю. Задаваха общи въпроси, всичко изглеждаше добре. След седмица поисках обратна връзка. Още седмица по-късно получих отказ. А след още една седмица от DXC ми предложиха позиция, която според тях по-добре ми подхожда.
На следващото интервю обаче се провалих напълно. В продължение на час буквално ме „разпитваха“ за различни функции и команди. А позицията изобщо не отговаряше на моя профил.
Въпроси и тестове от интервюто


Влезте в профила си, за да видите цялата информация

Technical Support Specialist
HCL Technologies

За да видите цялата информация, моля влезте в акаунта си


Technical Support Specialist
ProcessFlows

За да видите цялата информация, моля влезте в акаунта си
