Нашият клиент е утвърден инвестиционен фонд, управляващ бизнес и жилищни имоти в София. Компанията се отличава с модерна и представителна среда за своите партньори, наематели и служители.
В момента са в търсене на опитен Офис мениджър, който да отговаря за цялостната организация на централния офис на компанията. Ролята е ключова за осигуряване на ефективна, спокойна и професионална работна атмосфера. Повече детайли тук:
Офис мениджър
Основни отговорности:
Изисквания:
В момента са в търсене на опитен Офис мениджър, който да отговаря за цялостната организация на централния офис на компанията. Ролята е ключова за осигуряване на ефективна, спокойна и професионална работна атмосфера. Повече детайли тук:
Офис мениджър
Основни отговорности:
- Посрещане и съдействие на гости, партньори и наематели;
- Координация на куриерски услуги, входяща и изходяща кореспонденция и документооборот;
- Организация на ежедневната работа в офиса – доставки, консумативи, поддръжка и контакти с поддоставчици;
- Работа с договори, заявления и други документи – следене за точност и коректност;
- Осигуряване на професионално и дискретно обслужване на вътрешни и външни контакти;
- Проследяване на текущи ангажименти, свързани с офис процесите.
Изисквания:
- Висше образование – икономическо или юридическо ще се счита за предимство;
- Опит в административна, офис или координационна позиция (минимум 1 година);
- Отлични организационни умения и внимание към детайла;
- Добри комуникативни и междуличностни умения;
- Много добра компютърна грамотност (MS Office, документооборот).