Регионално проучване: Заплати и придобивки!

Служител си и искаш да споделиш очакванията си за възнаграждението?

Sales & Key Account Manager with Greek Language - wherewework
Кандидатствайте

Sales & Key Account Manager with Greek Language

Публикувано на 29.05.2025 | Изтича на 13.07.2025

Описание на позицията

Единствената онлайн платформа, от която се нуждаят и кандидатите, и работодателите, за да преодолеят предизвикателствата на съвременния пазар на труда.

Чрез уникално съдържание, базирано на обратна връзка от служители и кандидати, нашите платформи осигуряват високо ниво на информация, която помага за информираните решения.

Стартирахме в Румъния през 2017 г., а днес присъстваме в 14 държави: Румъния, Молдова, Чехия, Полша, България, Гърция, Украйна, Унгария, Саудитска Арабия, Обединени арабски емирства, Египет, Алжир, Тунис и Мароко.

Търсим гръцко-говорящ Sales Account Manager

Ако гръцкият е ваш роден език и имате страст към продажбите и HR технологиите, станете част от нашия екип като Търговски представител и Key Account Manager.

Вашата роля:

Като ключов играч в нашия екип за Employer Branding решения, ще бъдете от съществено значение за разширяването на присъствието ни на гръцкия пазар чрез:

  • Провеждане на задълбочени пазарни проучвания с цел идентифициране на тенденции и потенциални клиенти.

  • Идентифициране, квалифициране и привличане на нови бизнес възможности в гръцкия пазар.

  • Представяне на нашите стойности, имидж и продукти като експерт в Employer Branding и подбора.

  • Провеждане на презентации по телефон, онлайн или имейл, водене на преговори и постигане на търговски цели.

  • Изграждане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите чрез активно обслужване, допълнителни продажби и отлично съдействие.

  • Използване на CRM система за управление на потенциални клиенти, анализ на данни и оптимизиране на процесите.

  • Сътрудничество с екипа по разработка на продукти за създаване на иновативни HR технологични решения.

Вашият профил:

  • Завършено висше образование

  • Доказан опит в продажбите (опит в HR сферата е предимство)

  • Роден говорител на гръцки език и отлично ниво на английски

  • Отлични комуникационни, презентационни и междуличностни умения

  • Умения за работа с Microsoft Office/Google Sheets и анализ на данни

  • Бързо адаптиране и желание за учене в динамична среда

  • Резултатно ориентираност и висока ангажираност

  • Екипен играч с положително отношение

Какво предлагаме:

  • Конкурентно възнаграждение (да, знаем как звучи) + бонуси, базирани на представянето

  • Въвеждащо обучение и пълна подкрепа (разбира се)

  • Гъвкаво работно време и хибриден модел (офис + дистанционно)

  • Възможности за професионално развитие и растеж

Очакваме с нетърпение да ви посрещнем в екипа на wherewework!

wherewework

wherewework

5 активни реклами

5.00

2 мнения

Възможности за развитие

Възнаграждение

Баланс между работа и лично време

Управление

Фирмена култура и ценности

Критерии за работа

Служител Средно ниво (2-5 години)
Тип заетост Пълно работно време
Градове Хибридно (Sofia)
Чужди езици Английски, Гръцки